Monday, April 07, 2008

Ligger lite lågt....

Ber om ursäkt för att jag inte lagt upp recentioner på ett tag nu. Har haft en del att göra den senaste månaden. Jobbar just nu på att skriva en essä om Hopi indianernas astronomikunskaper och ska även plugga till tentan på Etnoastronomin i maj.
DESSUTOM läser jag till Friskis uteledare och har snart ett litet prov att genomföra. Har precis kommit hem från grundkursen på fyra dagar med hård träning och föreläsningar och ska snart iväg igen på nästa steg.
Jag återkomer inom kort dock med recention på boken Snabba Cash och filmerna REC, The Orphanage, nån thailändsk skräckis vars namn jag inte kommer ihåg just nu och lite annat smått och gott.

Glöm inte bort mig! Kika snart in igen :)

Tjohopp!

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the MP3 e MP4, I hope you enjoy. The address is http://mp3-mp4-brasil.blogspot.com. A hug.